MIRACLE NEEM SCRUB


PROMOSI!!

Setiap pembelian Miracle Neem Scrub 300gm
RM65 Semenanjung
RM70 Sabah & Sarawak
PERCUMA
1 Pkt Sinus Herbs + 40gm Hair Mask +10gm NinetyNine Face Cleanser + Pos Laju
 
Cara Penggunaan Neem Scrub
Untuk lulur badan,bancuh 3 sudu besar Miracle Neem Scrub bersama 3-4 sudu besar air sejuk atau susu segar.Basahkan dahulu badan sebelum mula lulur.Setelah lulur,biarkan kering di kulit selama 10-15 minit sebelum bilas.Tidak perlu menggunakan sabun badan. Guna sebagai lulur badan seminggu 2 kali atau setiap 2 hari sekali untuk melicinkan serta menghaluskan kulit disamping melindungi kulit dari bakteria.
 
Untuk pakai sebagai mask,ambil satu sudu teh Miracle Nem Scrub dan bancuh pekat dengan 1-2 sudu air sejuk,susu segar atau air mawar.Sapu rata ke seluruh muka dan biarkan sehingga kering kemudian bilas dgn air biasa sambil gosok perlahan-lahan spt menggunakan scrub.Elok digunakan 1 atau 2 kali dalam seminggu sebagai mask.Jika ingin guna setiap hari ketika tidur ,bancuh cair untuk pakai spt bedak sejuk dan bancuh pekat untuk tempek pada bahagian kulit muka/badan yg bermasalah seperti parut,jerawat,gatal-gatal dan kawasan yang berminyak.Biarkan semalaman untuk kesan yang lebih baik.
 
Jika kulit berjerawat dan berparut elok dipakai tebal setiap hari di waktu lapang atau ketika tidur malam di kawasan yg berjerawat dan parut sahaja.Cuci pada keesokan hari.
 

No comments:

Post a Comment